maanantai 4. heinäkuuta 2016

Minä otin sinut


Kuva: Tibu Borgstén


Minä otin sinut
ensimmäisestä katseestani asti
ja join sinua kuin sadevettä
- itseeni.

Etkä omien sanojesi mukaan
voinut tapahtumille mitään.

Minä hukutin sinut
kuin mereen  - jossa etsit käsilläsi
kaikki kauniit saareni,
myös sen pehmeän ja lämpimän.

Etkä omien sanojesi mukaan
voinut tapahtumille mitään.

Minä tunnistin sinussa kallion
koska kallio - olen minäkin,
mutta hukkuneena miehenä 
et kyennyt kiipeämään kallioille- 
näkemään mitä minä 
meissä näin.

Enkä omien sanojeni mukaan
voinut estää tapahtumia.

Sinä kävit minussa kuin tuuli
vapaana ja kauniina
ja sanasi kirjoittavat yhä itseään - minuun.
Ne jäivät jäljelle - minulle - vaikka kaikki muu
huuhtoutuisikin pois.

Enkä omien sanojeni mukaan
voi estää tapahtumia...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti