sunnuntai 6. elokuuta 2017

Hiljaiset Tanssit - matkan osa VIIII


Kuva: Tibu Borgstén



Vaihdoin vaatteet lennossa
peitin haavoittavuuteni mustalla
luomikynällä.
Piirsin oksan, jossa kaksi lehteä
ehkä jonkin uuden alun 
toiveesta.

Laitoin jalkaani sinun antamat kengät
jotta olisit lähelläni
vaikka et sitä tietystikkään ole.
Mutta minä lähdin nyt kohti uutta.

Suuta kuivasi niin
piti ostaa puolukkapunajuurijuomaa
sitten astelin Gallerian läheisyyteen.
Edellinen tanssija tanssi
kauniisti ja sulavasti sekä rehellisesti.
Siitä tuli hyvä olo
ja sisälläni kehräsin kuin kissa.

Minä revin tukkaani
sinne - tänne
kun kiinnitin kuulokkeet.
Minä olin valmis
mutta toki hieman kaikesta jännittynyt.

Minä astuin tyhjään huoneeseen
jossa edellisen lämpö vielä asui..
Minä hengitin lämmintä
ihmiseltä tuoksuvaa ilmaa sisälleni
ja odotin musiikin alkua.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti